NIEUWSBRIEF LEDEN EHBO GELDROP – FEBRUARI 2024 Nr 14

Beste leden,

Contributie
Inmiddels hebben we van de meesten van jullie de contributie mogen ontvangen. Is dit nog niet gedaan dan ontvangen we deze graag zo spoedig mogelijk.

2e instructeur
Vanuit het bestuur zijn we nog steeds opzoek naar een 2e instructeur, helaas gaat dit niet zo voorspoedig als gehoopt. Maar we blijven rond kijken, mochten jullie tips hebben dan horen we dat graag.

Oefening 4 juni
Helaas heeft een van de 2 organiserende EHBO verenigingen zich terug getrokken en daardoor heeft de andere vereniging de hele oefening gecanceld. Helaas voor de leden die zich hiervoor hebben opgegeven. Wij krijgen het dit seizoen ook niet meer geregeld, volgend seizoen zullen we weer een oefening organiseren.

Nieuwe kleding
Het heeft even geduurd maar de nieuwe EHBO kleding is besteld. Het logo ligt nu ter goedkeuring bij de drukker. Zodra deze geleverd is zullen we communiceren waar en wanneer deze opgehaald kan worden.

Oude kleding
We zijn opzoek naar oude kleding, t-shirts en truien zodat we daadwerkelijk kunnen oefenen met het open knippen van kleding bij b.v. een reanimatie. Als er b.v. een gaatje of vlekje opzit is dit helemaal niet erg zolang de kleding maar schoon is. Als je kleding hebt mag je deze meenemen naar een les.

Lezing donderdag 21 maart
Op donderdag 21 maart zal een voorlichter van Kempenhaeghe een lezing/voorlichting verzorgen over epilepsie. De lezing begint om 20.00 uur en duurt tot 22.00, we hopen op een grote opkomst.

Wintersfeer
Dank aan de 26 EHBO’ers die bij wintersfeer 1 of meerdere diensten voor zijn/haar rekening hebben genomen. Totaal zijn er 248 slachtoffers geholpen.

Laatste les 11-04-2024

Op donderdag 11-04-2024 is de laatste les van dit seizoen, mocht je een les hebben gemist die je dit seizoen moest doen dan kan je deze op deze avond inhalen. We willen voor 01-04-2024 weten of je een les wilt inhalen en welke deze les is, graag doorgeven op secretariaat@ehbo-geldrop.nl.

Les op een weekenddag
Graag willen we van jullie weten of er de behoefte ligt om de vervolglessen ook op een andere dag aan te bieden dan de donderdagavond. We hebben het dan over b.v. 3x een zaterdagochtend of 1 zondag per jaar. We zijn echt aan het oriënteren dus doen ook nog geen beloftes o.i.d. over de dagdelen en/of aantallen dagdelen. Graag jullie ideeën en/of suggesties naar secretariaat@ehbo-geldrop.nl.

Mocht je nog vragen hebben dan kan je deze natuurlijk stellen aan één van de bestuursleden.

Met vriendelijke groet,

Bestuur vereniging EHBO Geldrop.
Pascal, Nynke, Coby, Inge en Chantal